Lily Allen - Mitt bästa misstag

När jag läste att Lily Allen skulle komma till P&L så var, tyvärr, mina första tankar i stil med "Va fan ska hon komma och sno massa budget pengar och ta nåt azum bands plats". Finns ingen ursäkt som kan förlåta mitt beteende. Jag var ung och dum är allt jag kan säga. Nu är jag några månader äldre samt visare och förstår hur jävla bra Miss Allen är.

I was so lost back then
But with a little help from my friends
I found a light in the tunnel at the end

Now you're calling me up on the phone
So you can have a little whine and a moan
And it's only because you're feeling alone

Det är popigt med sköna inslag av allt från jazz till reggae. Det är nyskapande och inget jävla Katty Perry shit! Och väl på plats på P&L insåg jag Lily Allens potential och underbara röst. Underbara låtar som Fuck you, Smile, Not fair, LDN samt Knock 'Em Out för min dag att rulla utan friktion. Nej förlåt Lily Allen. Förlåt
//Alexis

Kommentarer
Postat av: Viktor

har ju alltid sagt att du är ung och dum:D

2010-08-29 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0