Eating Pebble - På turné

I början av sommaren hade jag förmånen att följa med Eating Pebble på deras turné genom Tyskland och Holland. Turnén varade cirka 10 dagar och involverade 6 magiska gig. Tunn som plånboken är under gymnasietiden hade kunde jag bara uppleva 2 utav dom. Ett på Lovelite i Berlin och det andra på Tivoli i Utrecht, Holland där de var förband till de duktiga We are Scientists.
Lovelite som låg på någon slags gård ( som det finns många av i Berlin ) genererade inte så mycket folk men det stoppade inte mig och mina medresenärer ifrån att röja mer än någonsin.

Hur som helst. Denna resa kommer skrivas mer om. Ikväll nöjer jag mig med att visa vad Eating Pebble gör på turné när de inte spelar musik eller dricker öl.



- Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0