Sommarlistan




Tänkte härma Ralle med en sommar lista. Lär bli mkt låtar med munnspel i eftersom d e sjukt sommrigt:D Har faktiskt försökt lära mig lira munnspel nu i sommar men gav upp rätt snabbt då mitt tålamod suger.

The Films - Holiday                                    Deras senaste singel
Mando Diao - The Band                            Sjukt sommrig låt !
Håkan Hellström - Kom Igen Lena!        Håkan = Sommar!:D
Håkan Hellström -
Känn ingen sorg för mig göteborg          Håkan får 2 bara för det.
Iggy pop - The Passenger                          Förknippar denna med sommar.
The Bravery - Unconditional                      Grym sommarlåt. Ekar genom luften.
The Perishers - Sway                                  Passar perfekt till efterfesten på sommarkvällen.
The Perishers - My Heart                            Även denna Perishers låt är bra för lugna stunder.
Caesars - Jerk It Out                                   Ingen kan neka denna sommarlåten:P
Jason Mraz - Im Yours                                 För de som inte tröttnade på den förra året :D

Det var nog d tio sommrigaste låtarna jag kom på just nu ^^ Tilläger fler om jag kommer på några. Tipsa gärna mig med kommentarer också!

Kommentarer
Postat av: madeleine

aw, bra val av låtar! fast du missade håkan - en vän med en bil! den är ju ett måste

2009-07-04 @ 00:20:13
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/
Postat av: Viktor

Aah, har inte så bra koll på håkan ärligt talat =I tack för tipset iaf!

2009-07-04 @ 00:22:46
Postat av: Matte

Hallå... Idas sommarvisa?

2009-07-04 @ 09:51:39
Postat av: Viktor

Blir inge idas sommarvisa!

2009-07-04 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0